Meediakonverents „Tunne meediat“
Kolmapäeval, 14. oktoobril, toimus Pärnu Noorte- ja innovatsioonkeskuses Huub meediakonverents „Tunne meediat“. Osa võtsid kuus 10. klassi meediaõpilast ning üks 11. klassi õpilane, kes õppis meediat eelneval aastal. Meediakonverentsile sai ainult piiratud arv inimesi, aga seda sai ka vaadata konverentsi kodulehel live ülekandena. Konverentsile olid oodatud kõik meedia huvilised ning ürituse eesmärgiks oligi tutvustada massimeediumeid, eneseturundust ning kuidas luua sotsiaalmeedias sisu.
Meediakonverents toimus viis tundi – see hõlmas endas paneeldiskussiooni, esinejate ettekandeid ning töötube. Päeva alustas Pärnu Postimehe peatoimetaja Siiri Erala, kes rääkis, kuidas ajalehed on loodud ning arutles õpilastega lehe probleemidest ning neile üritati leida lahendusi. Teiseks astus lavale Loovagentuuri BWS Studio looja Evelin Veermets, kes rääkis, kuidas tema üldse sai ettevõtjaks ning mis takistusi on ta läbi käinud, et saada üldsegi edukaks. Päev jätkus paneeldiskussiooniga, mida juhtis Errit Kuldkepp. Diskussioonis võtsid osa ka Piia Õunpuu, Teele Mustallikas ning Valev Koitla. Läbivalt olid seal teemaks, kuidas saada heaks sisuloojaks ning kuidas on nemad kujundanud mina-brändi.
Töötube oli neli ning õpilased said ise valida, kuhu nad soovisid minna. Suur osa meie kooli õpilastest läksid „Mina, sotsiaalmeedia toode“ töötuppa. Seal räägiti, kuidas inimesed sotsiaalmeediat tarbivad või kuidas sotsiaalmeedia hoopis meid tarbib. Seal oli ka teisi töötube, nagu näiteks „Mis on uudis? Mis on uudist?“, „Tööpõld sotsiaalmeedias“ ning „Enese- ja sihtkohaturundus“.
Meediakonverents oli arendav ning võis nii mõnelegi õpilasele anda motivatsiooni, et tulevikus tegutseda kas meediaga või hakata kas ettevõtjaks või sisuloojaks.
Kärt Kangur, meediaõpetaja