Unistama PEAB!

Avaldatud

18. detsembril käis 6.a klass koos õpetaja Tatjana ja õpetaja Railiga Ugala-reisil: töötubades tegutsemas ja vaatamas etendust „Tuhkatriinu”. Jagamegi teiega oma muljeid.

Hommikul algas meie reis Ugala poole.

Esimesena käisime näitleja töötoas (tegelikult küll Keldrisaalis). Mängisime näitleja ja dramaturgi Laura Kallega erinevaid arendavaid mänge, mida näitlejad harjutadeski teevad.
Järgmiseks külastasime butafoorse toidu töötuba. Dekoraator-butafoor Eve Komissarovi juhendamisel valmistasime kuumast liimist sidruni. Et seda teha, valasime liimipüstoliga liimi vormi sisse. Ootasime, et see ära jahtuks ning värvisime ära. Saime selle koju kaasa. Me ei teadnudki, et sellist tööd tehakse kuuma liimiga! Mõned suuremad toidud tehakse ka penoplasti kasutades.

Sõime Ugala kohvikus kerge lõunasöögi ja kell kolm päeval jõudsime oma sõidu peaeesmärgini – vaatama etendust „Tuhkatriinu”. Etendus süstis meisse kindla teadmise: unistama PEAB! Vaid siis on lootust, et unistatu teoks saab. Etendus näitas hästi, kuidas nutisõltuvus rikub suhteid ja peatab unistuste täitumise. Ja vahet pole, kas oled prints või tavaline inimene, tähtis on armastus.

Tormi trotsides jõudsime õnnelikult koju tagasi. Sõidu kohta võib öelda üht: teadsime, et oleme bussis, aga tunne oli laevasõidulaadne!

Kogu reisi muljed võttis kõige tabavamalt kokku Marcus: reis oli hiiglama lahe!